Kundefokus
Vi tror nøkkelen til suksess er dynamiske løsninger som fortløpende blir evaluert. Tett kommunikasjon og dialog med kundene er fremtiden.
en dynamisk forretningsidé
Konseptet
Trompetbutikken AS er mer et konsept enn en tradisjonell butikk. Vi ønsker å videreføre de tradisjonelle egenskapene som kompetanse, kvalitet og service, men vi må tenke nytt.
Den siste tiden har vi sett store endringer i måten vi kommuniserer med våre kunder på, hvordan vi selger og hvordan vi leverer varer og tjenester. I tillegg har økonomien for mange blitt svært uforutsigbar.
Vi har analysert og tenkt grundig igjennom hva vi kan gjøre for å imøtekomme disse nye endringene. En av våre konklusjoner er at vi må tenke dynamiske løsninger. Vi må ta høyde for at denne dynamiske markedssituasjonen dessverre både kan komme tilbake og bli en del av modellen for hvordan vi tenker og jobber i fremtiden.
I etableringsfasen av Trompetbutikken har vi derfor valgt å prioritere:
- Kommunikasjonsverktøy – Nyhetsbrev og dialog via sosiale medier
- Kundedatabase – Kundetilpasset profil
- Oppfølgingsprogram – Kundetilpasset oppfølging
- Arrangement/aktiviteter – Vi møter kundene via planlagte aktiviteter
Dette er i hovedtrekk deler av det nye konseptet, men det viktigste er at dette ikke er fastsatte rammer. Vi ønsker å ha muligheten til å fortsette å forme oss etter hva endringer i produkter/tjenester og marked forventer av oss.
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Vil du motta tilpasset informasjon innen trompet, brukte instrumenter, events og andre spennende nyheter?